Obchodní podmínky

1. Všeobecné obchodní podmínky

  1. Obchodní podmínky upravují obchodní vztah mezi společností RTS, a.s. (dále dodavatelem) a objednateli.
  2. Obchodní vztahy mezi společností RTS, a.s. a objednatelem se řídí Občanským zákoníkem č. 89/2012 sb. ve znění platném v okamžiku uzavření obchodu.
  3. Provozovatelem je společnost:
    • RTS, a.s.
    • Lazaretní 13 | Brno | 615 00
    • tel.: +420 545 120 211 | fax: +420 545 120 210
    • Internet: http://www.rts.cz | E-mail: rts@rts.cz
    • IČO: 25533843 | DIČ: CZ 25533843
    • společnost je zapsána v obchodním rejstříku u Krajského soudu v Brně, oddíl B, vložka 2671
    • Datová schránka: enhf5gn
  4. Provozovatel webových stránek je současně dodavatel produktů, zároveň jediným oprávněným subjektem práv týkajících se Software RTS a Cenové soustavy RTS DATA.

2. Komunikace

  1. Standardními informačními kanály pro komunikaci a předávání zpráv o závadách:
    • e-mailová adresa: info@rts.cz
    • telefon: 840 230 330

3. Dodací a reklamační podmínky

  1. Objednatel souhlasí s dodáním dodávky v době kratší než 14 dní od realizace objednávky.
  2. Objednatel může odstoupit od objednávky ve lhůtě 14 dnů po dodání produktu.
  3. Objednatel po dodávce registračního klíče, který umožňuje instalaci zakoupeného software, ztrácí právo na odstoupení od smlouvy v souladu s ustanovením §1837 občanského zákoníku.
  4. Na zakoupené produkty se vztahují podmínky standardního záručního servisu. Standardním záručním servisem se rozumí:
    • vyjádření zhotovitele k nahlášeným závadám a nedostatkům, které znemožňují využívání deklarovaných funkcí software RTS, v pracovních dnech nejpozději do 30 dnů od doručení zprávy zhotoviteli. Zhotovitel ve vyjádření uvede způsob a termín vyřešení této závady.
    • objednatel hlásí tyto závady výhradně písemnou formou a doručí je objednateli e-mailem, faxem nebo dopisem.
    • chyby uvedené v předchozích odstavcích musí být formulovány tak, aby jim jednoznačně rozuměl jak objednatel, tak i zhotovitel.
    • za chyby se nepovažují připomínky a požadavky objednatele na změnu či rozšíření procesů a funkcí software RTS implementovaného u objednatele.
    • všechny ostatní služby poskytované uživatelům, kteří mají se zhotovitelem uzavřenu servisní smlouvu nejsou součástí tohoto standardního záručního servisu a nebudou poskytovány.
  5. Dodavatel software nenese žádnou zodpovědnost za škody vzniklé provozem tohoto software ani za případné škody vzniklé výpadkem proudu, nedostatečným zálohováním nebo jinými objektivními příčinami.
  6. Software včetně dokumentace je garantován ve stavu při prodeji („tak jak je“) a objednatel nemá nárok na jeho změny s výjimkou nabízených vyšších verzí a aktualizací.
  7. Veškeré informace obsažené v datové základně RTS jsou poskytovány s maximální snahou o přesnost a pravdivost. Slouží však pouze pro informaci. RTS, a.s. nepřijímá žádnou zodpovědnost za přímé ani nepřímé související škody způsobené nesprávností či nekompetentností poskytovaných informací.

4. Školení a semináře

  1. Rezervace termínu bude provedena až po připsání platby na účet dodavatele.
  2. Při stornu objednávky v období kratším než 7 dní před termínem je výše storno poplatku rovna 100 % ceny objednávky.
  3. Pokud je daný seminář cenově zvýhodněn pro uživatele servisních služeb, pak sleva bude po přihlášení odečtena ze základní ceny.